3/06/2009

Kengän kannat kopisee

Ahoita vaan!
Meikäläinen on vaan viettänyt kissanpäiviä ja Ansa sen kun odottaa mekkoaan. Olen minä sentään vähän sitä yläosaa viritellyt ja siihen tehnyt somistuksia silkkinauhoin, mutta mekon alaosan kanssa olen hieman kahden vaiheilla kokoajan, enkä osaa päättää miten sen toteuttaisin. Eli siitä tässä vitkastelussa ja hitailussa on vain kysymys, päätöksenteon raskaudesta. No, olen minä sentään saanut Ansalle kengät, sukat ja alushousut jalkaan. Sukat ovat ommellut ja kengät jalkaan nahasta liimatut. Alushousut ovat silkkiä. Tässä kuva.

5 kommenttia:

  1. Todella kauniit kengät!!!

    VastaaPoista
  2. Ihnanan sirot kengät! kaunis solkikin!

    VastaaPoista
  3. Onpa upeat hopeanhohtoiset kengät!

    VastaaPoista
  4. kyllä on näyttävät kengät Ansa saanutkin! Wau!

    VastaaPoista