7/27/2009

Lasia labraan Forssasta - Glass purchases from Forssa



Olipa taas mukavat markkinat Forssassa. Minä keskityin ostamaan pääasiassa lasipurkkeja ja pulloja, jotka ajattelin tuunata noitamuorille kellarilabraan siementen ja noitaliemien säilytykseen ja sen sellaiseen. Olenkin tässä kesän aikana pikkuhiljaa keräillyt puutarhasta kaikenmaailman siemeniä talteen, pääsen niitä nyt sitten vihdoin purkittamaan. Niin ja ostinhan minä myös pari Wooperin keramiikkapurnukkaakin kun olivat väritykseltään juuri passelit, eli vihreät :)

I bought some ceramic and glass bottles and jars from Forssa minifair yesterday. My frogwitch is going to need some preservation containers for all her seeds and dried plants and other witchcraft stuff. These one I’m going to pimp a little so they’ll fit better to her cellarlab.

5 kommenttia:

  1. Tosi kauniita, varsinkin nuo läpinäyvät lasipullot! Vitsit, tuo Wooperin vihreä on kaunis väri...

    VastaaPoista
  2. OOO!! Löysin juuri blogisi, ja nää jutut on aivan uskomattomia!! Tuo noitakin on jotenkin niin symppis! Ja tuo sammal portaiden väleissä, mistä se on tehty?
    Ihanat ostokset sinullakin, mistä nuo ruskeet pullot on, mä olen nähnyt vaan kirkkaita...??
    Itsellenikin on tulossa noita koti, joten ei kai haittaa jos vähän ryöstelen ideoita....? Tai no, mä nyt lähinnä sitä sammalta meinaan...

    VastaaPoista
  3. Heippa ja kiitos kommentoijat!

    Ciilille vastaukseksi, että ruskeat pullot löysin Doloreksen kojusta Forssan markkinoilta ja sammal on pienoisrautatierakentajien maisemointipuperoa. Omani olen ostanut Hobby Pointista Helsingistä, sieltä alakerrasta, missä mallarit pitää majaa. Niitä on vaikka mitä erilaisia, varaudu höperöitymiseen kun menet.
    Ideoita saa vapaasti ryöstää :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti, ja nyt nokka kohti Hobby Pointtia! :)

    VastaaPoista